DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER
JEDNOPREDMETNI STUDIJ
7. semestar
Naziv kolegija: PRAKSA 1
Nositelj kolegija: dr. sc. Renata Geld, docent
Nastavnici: dr. sc. Renata Geld, docent, Mihajla Ćavar Portolan
ECTS- bodovi: 2 boda
Jezik: engleski
Trajanje: 1 semestar (VII)
Status: obvezni
Oblik nastave: Nastava se izvodi kroz praktikume i hospitacije
Uvjeti: —
Ispit: Na temelju portfolija
Cilj kolegija: Studenti će se osposobiti za ciljano i refleksivno promatranje nastave i razviti svjesnost o sastavnicama nastavničke kompetencije i potrebi njezinog razvoja. Moći će povezati teorijske (stručne i profesionalne) spoznaje iz relevantnih kolegija s konkretnim primjerima nastavne prakse.
Plan izvođenja:
Nastava će se provoditi ritmom koji ovisi o mogućnosti ustanova koje studente primaju na praksu te o rasporedu sati mentora.
Program kolegija po tjednima:
Week | Topics |
1 | Introduction; Main concepts |
2 | Classroom observation foci (I) |
3 | Classroom observation foci (II) |
4 | Observation instruments (I) |
5 | Observation instruments (II) |
6 | Classroom observation in lower primary schools |
7 | Classroom observation in lower primary schools |
8 | Classroom observation in upper primary schools |
9 | Classroom observation in upper primary schools |
10 | Classroom observation in secondary schools |
11 | Classroom observation in secondary schools |
12 | Classroom observation in LSP courses |
13 | Classroom observation in adult courses |
14 | Teacher profiles based on classroom observation |
15 | Issues in classroom observatio |
Način rada: Na praktikumima studenti će se pripremiti za ciljano promatranje nastave u ustanovama u kojima će hospitirati na nastavi mentora. Tijekom hospitacija vodit će dnevnik prakse. Nakon hospitacija provodit će se detaljna analiza promatrane nastave. U analizama studenti će trebati povezati i primijeniti znanja i vještine koje će stjecati u ostalim kolegijima metodičkoga bloka. Dnevnik prakse i analize sati ocijenit će se kao dio obaveznog portfolija koji studenti sastavljaju tijekom diplomskog studija.
Obvezna literatura:
– Crookes, Graham (2003). A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
– Newby, D. et al (2008). European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. [odabrana poglavlja]
– Wajnryb, R. (1992). Classroom observation tasks. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
Dopunska literatura:
– Allwright, D. (1988). Observation in the language classroom. New York: Longman. [odabrana poglavlja]
– Costas i Costa et al. (ur) (2001). Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl. [odabrana poglavlja]
– Gebhard, J.G. and Oprandy, R. (1999). Language teaching awareness. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]